| 1 | 1127-CNF | آموزش علوم تجربی از منظر واقعگرایی کلاسیک، علمی و انتقادی | مجتبی  پورکریمی هاوشکی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1011-CNF | الگوهای تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش محتوا در علوم ابتدایی | نجمه  جعفرپور، اکبر  جدیدی محمدآبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 3 | 1039-CNF | انواع روش های نوین تدریس در نظام آموزشی | زبیده  رئیسی، اکبر   جدیدی محمد آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 4 | 1012-CNF | بررسی الگوهای فعال تدریس در آموزش علوم ابتدایی | فتانه  شهابی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 5 | 1009-CNF | بررسی اهمیت برنامه کارورزی در دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در توانمندسازی دانشجومعلمان | نرگس  امینی، زهرا  کریم نژاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 6 | 1014-CNF | بررسی چالشهای یادگیری الکترونیکی در میزان سطح سواد دانش آموزان | صدیقه  جلالی، اکبر  جدیدی محمدآبادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 7 | 1062-CNF | بررسی کاربست دانش آموخته شده در زندگی در کتاب های علوم دوره ی ابتدایی | کتایون  حمیدی زاده، فاطمه  عبدالحسینی، لیلا  جعفری، فاطمه   رضایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 8 | 1117-CNF | بررسی میزان آگاهی دانشآموزان ابتدایی از ماهیت علم و مؤلفههای آن در درس علوم تجربی | سید عدنان  حسینی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 9 | 1128-CNF | بررسی و تبیین روابط روبنایی سطوح هستی از منظر واقعگرایی انتقادی و دلالتهای آن در آموزش علوم تجربی (آرمانگرایی واقعگرا) | مجتبی  پورکریمی هاوشکی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 10 | 1046-CNF | تاملاتی بر تجارب زیسته دوران تحصیل یک دانشجو معلم با رویکرد روایت پژوهی Reflections on the life experiences of a student student with a narrative approach | مهتاب  محمودی، عادل  سلیمانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 11 | 1023-CNF | تحلیل طراحی برنامه درسی اجرا شده در مقطع تحصیلی ابتدایی | اکبر  جدیدی محمدآبادی، زهرا  یزدی زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 12 | 1028-CNF | تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایۀ دوم دبستان بر اساس تکنیک تعیین سطح خوانایی هارتلی | نیما  خادمی، پریسا  بابازاده، محمدجواد  صحراگرد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 13 | 1017-CNF | تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایۀ دوم دبستان بر اساس روش تشخیص سطح خوانایی مک لافلین | نیما  خادمی، محمدجواد  صحراگرد، ثریا  میرشکاری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 14 | 1054-CNF | تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی | آمنه  صدر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 15 | 1013-CNF | تحولات و تغییرات محتوای کتب درسی و تأثیر آنها برآموزش | اکبر  جدیدی محمد آبادی، آسیه  رئیسی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 16 | 1041-CNF | دستاوردهای روایت پژوهی برای توسعه حرفه ای معلمان Achievements of Narrative Studies for Teacher Professional Development | نسترن  ناصری قبه، عادل  سلیمانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 17 | 1047-CNF | طراحی آموزشی در آموزش ابتدایی و اهمیت آن در این مقطع تحصیلی برای دانشآموزان | مریم  آباده، اکبر  جدیدی محمد آبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 18 | 1082-CNF (R2) | طراحی آموزشی در آموزش علوم ابتدایی | مینا  محمودی، وحید  منظری توکلی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 19 | 1077-CNF | طراحی واحد یادگیری با موضوع تغذیه سالم، چاقی و افزایش وزن و علل و پیامدهای آن برای کتاب علوم پایه ششم ابتدایی | آمنه  طغانی، فاطمه  صادقی، الهام  عابدینی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 20 | 1029-CNF | کارکرد روایت پژوهی در تبیین هویت حرفه ای معلمان The function of narrative research in explaining the professional identity of teachers | راضیه  نیک خواه، عادل  سلیمانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 21 | 1125-CNF | کاوش ارزشیابانه فردی از تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی | رزا  حسین زاده، سید محمد  سیدکلان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 22 | 1057-CNF | مقایسه روش تدریس سخنرانی و روش تدریس مشارکتی در تدریس علوم تجربی ابتدایی | منیژه  حسینی راد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 23 | 1076-CNF | مقایسه و سنجش سطح پویایی کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی (پایههای چهارم، پنجم و ششم) براساس تکنیک ویلیام رومی | آوا  کندری، شهلا  مسلمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 24 | 1096-CNF | نقش اشتیاق تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان | نجمه  جعفری شاه جهان آبادی، اکبر   جدیدی محمدآبادی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 25 | 1103-CNF | ویژگی های محیط های یادگیری در نظام آموزش الکترونیکی(اصلاحیه مقاله) | فریبا  علیپور یحیی زاده، اکبر  جدیدی محمد آبادی | پذیرفته شده |