کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1127-CNF آموزش علوم تجربی از منظر واقع‌گرایی کلاسیک، علمی و انتقادی مجتبی پورکریمی هاوشکی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1011-CNF الگوهای تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش محتوا در علوم ابتدایی نجمه جعفرپور، اکبر جدیدی محمدآبادی پذیرفته شده
3 1039-CNF انواع روش های نوین تدریس در نظام آموزشی زبیده رئیسی، اکبر جدیدی محمد آبادی پذیرفته شده
4 1012-CNF بررسی الگوهای فعال تدریس در آموزش علوم ابتدایی فتانه شهابی پور پذیرفته شده
5 1009-CNF بررسی اهمیت برنامه کارورزی در دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در توانمندسازی دانشجومعلمان نرگس امینی، زهرا کریم نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1014-CNF بررسی چالش‌های یادگیری الکترونیکی در میزان سطح سواد دانش آموزان صدیقه جلالی، اکبر جدیدی محمدآبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1062-CNF بررسی کاربست دانش آموخته شده در زندگی در کتاب های علوم دوره ی ابتدایی کتایون حمیدی زاده، فاطمه عبدالحسینی، لیلا جعفری، فاطمه رضایی پذیرفته شده
8 1117-CNF بررسی میزان آگاهی دانش‌آموزان ابتدایی از ماهیت علم و مؤلفه‌های آن در درس علوم تجربی سید عدنان حسینی پذیرفته شده
9 1128-CNF بررسی و تبیین روابط روبنایی سطوح هستی از منظر واقع‌گرایی انتقادی و دلالت‌های آن در آموزش علوم تجربی (آرمان‌گرایی واقع‌گرا) مجتبی پورکریمی هاوشکی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
10 1046-CNF تاملاتی بر تجارب زیسته دوران تحصیل یک دانشجو معلم با رویکرد روایت پژوهی Reflections on the life experiences of a student student with a narrative approach مهتاب محمودی، عادل سلیمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1023-CNF تحلیل طراحی برنامه درسی اجرا شده در مقطع تحصیلی ابتدایی اکبر جدیدی محمدآبادی، زهرا یزدی زاده پذیرفته شده
12 1028-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایۀ دوم دبستان بر اساس تکنیک تعیین سطح خوانایی هارتلی نیما خادمی، پریسا بابازاده، محمدجواد صحراگرد پذیرفته شده
13 1017-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایۀ دوم دبستان بر اساس روش تشخیص سطح خوانایی مک لافلین نیما خادمی، محمدجواد صحراگرد، ثریا میرشکاری پذیرفته شده
14 1054-CNF تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی آمنه صدر پذیرفته شده
15 1013-CNF تحولات و تغییرات محتوای کتب درسی و تأثیر آن‌ها برآموزش اکبر جدیدی محمد آبادی، آسیه رئیسی پذیرفته شده
16 1041-CNF دستاوردهای روایت پژوهی برای توسعه حرفه ای معلمان Achievements of Narrative Studies for Teacher Professional Development نسترن ناصری قبه، عادل سلیمانی پذیرفته شده
17 1047-CNF طراحی آموزشی در آموزش ابتدایی و اهمیت آن در این مقطع تحصیلی برای دانش‌آموزان مریم آباده، اکبر جدیدی محمد آبادی پذیرفته شده
18 1082-CNF (R2) طراحی آموزشی در آموزش علوم ابتدایی مینا محمودی، وحید منظری توکلی پذیرفته شده
19 1077-CNF طراحی واحد یادگیری با موضوع تغذیه سالم، چاقی و افزایش وزن و علل و پیامدهای آن برای کتاب علوم پایه ششم ابتدایی آمنه طغانی، فاطمه صادقی، الهام عابدینی پذیرفته شده
20 1029-CNF کارکرد روایت پژوهی در تبیین هویت حرفه ای معلمان The function of narrative research in explaining the professional identity of teachers راضیه نیک خواه، عادل سلیمانی پذیرفته شده
21 1125-CNF کاوش ارزشیابانه فردی از تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی رزا حسین زاده، سید محمد سیدکلان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
22 1057-CNF مقایسه روش تدریس سخنرانی و روش تدریس مشارکتی در تدریس علوم تجربی ابتدایی منیژه حسینی راد پذیرفته شده
23 1076-CNF مقایسه و سنجش سطح پویایی کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی (پایه‌های چهارم، پنجم و ششم) براساس تکنیک ویلیام رومی آوا کندری، شهلا مسلمی پذیرفته شده
24 1096-CNF نقش اشتیاق تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نجمه جعفری شاه جهان آبادی، اکبر جدیدی محمدآبادی پذیرفته شده
25 1103-CNF ویژگی های محیط های یادگیری در نظام آموزش الکترونیکی(اصلاحیه مقاله) فریبا علیپور یحیی زاده، اکبر جدیدی محمد آبادی پذیرفته شده