1 |
1127-CNF |
آموزش علوم تجربی از منظر واقعگرایی کلاسیک، علمی و انتقادی |
مجتبی پورکریمی هاوشکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1011-CNF |
الگوهای تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش محتوا در علوم ابتدایی |
نجمه جعفرپور، اکبر جدیدی محمدآبادی |
پذیرفته شده |
3 |
1039-CNF |
انواع روش های نوین تدریس در نظام آموزشی |
زبیده رئیسی، اکبر جدیدی محمد آبادی |
پذیرفته شده |
4 |
1012-CNF |
بررسی الگوهای فعال تدریس در آموزش علوم ابتدایی |
فتانه شهابی پور |
پذیرفته شده |
5 |
1009-CNF |
بررسی اهمیت برنامه کارورزی در دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در توانمندسازی دانشجومعلمان |
نرگس امینی، زهرا کریم نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1014-CNF |
بررسی چالشهای یادگیری الکترونیکی در میزان سطح سواد دانش آموزان |
صدیقه جلالی، اکبر جدیدی محمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1062-CNF |
بررسی کاربست دانش آموخته شده در زندگی در کتاب های علوم دوره ی ابتدایی |
کتایون حمیدی زاده، فاطمه عبدالحسینی، لیلا جعفری، فاطمه رضایی |
پذیرفته شده |
8 |
1117-CNF |
بررسی میزان آگاهی دانشآموزان ابتدایی از ماهیت علم و مؤلفههای آن در درس علوم تجربی |
سید عدنان حسینی |
پذیرفته شده |
9 |
1128-CNF |
بررسی و تبیین روابط روبنایی سطوح هستی از منظر واقعگرایی انتقادی و دلالتهای آن در آموزش علوم تجربی (آرمانگرایی واقعگرا) |
مجتبی پورکریمی هاوشکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1046-CNF |
تاملاتی بر تجارب زیسته دوران تحصیل یک دانشجو معلم با رویکرد روایت پژوهی Reflections on the life experiences of a student student with a narrative approach |
مهتاب محمودی، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1023-CNF |
تحلیل طراحی برنامه درسی اجرا شده در مقطع تحصیلی ابتدایی |
اکبر جدیدی محمدآبادی، زهرا یزدی زاده |
پذیرفته شده |
12 |
1028-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایۀ دوم دبستان بر اساس تکنیک تعیین سطح خوانایی هارتلی |
نیما خادمی، پریسا بابازاده، محمدجواد صحراگرد |
پذیرفته شده |
13 |
1017-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایۀ دوم دبستان بر اساس روش تشخیص سطح خوانایی مک لافلین |
نیما خادمی، محمدجواد صحراگرد، ثریا میرشکاری |
پذیرفته شده |
14 |
1054-CNF |
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی |
آمنه صدر |
پذیرفته شده |
15 |
1013-CNF |
تحولات و تغییرات محتوای کتب درسی و تأثیر آنها برآموزش |
اکبر جدیدی محمد آبادی، آسیه رئیسی |
پذیرفته شده |
16 |
1041-CNF |
دستاوردهای روایت پژوهی برای توسعه حرفه ای معلمان Achievements of Narrative Studies for Teacher Professional Development |
نسترن ناصری قبه، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده |
17 |
1047-CNF |
طراحی آموزشی در آموزش ابتدایی و اهمیت آن در این مقطع تحصیلی برای دانشآموزان |
مریم آباده، اکبر جدیدی محمد آبادی |
پذیرفته شده |
18 |
1082-CNF (R2) |
طراحی آموزشی در آموزش علوم ابتدایی |
مینا محمودی، وحید منظری توکلی |
پذیرفته شده |
19 |
1077-CNF |
طراحی واحد یادگیری با موضوع تغذیه سالم، چاقی و افزایش وزن و علل و پیامدهای آن برای کتاب علوم پایه ششم ابتدایی |
آمنه طغانی، فاطمه صادقی، الهام عابدینی |
پذیرفته شده |
20 |
1029-CNF |
کارکرد روایت پژوهی در تبیین هویت حرفه ای معلمان The function of narrative research in explaining the professional identity of teachers |
راضیه نیک خواه، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده |
21 |
1125-CNF |
کاوش ارزشیابانه فردی از تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی |
رزا حسین زاده، سید محمد سیدکلان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
22 |
1057-CNF |
مقایسه روش تدریس سخنرانی و روش تدریس مشارکتی در تدریس علوم تجربی ابتدایی |
منیژه حسینی راد |
پذیرفته شده |
23 |
1076-CNF |
مقایسه و سنجش سطح پویایی کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی (پایههای چهارم، پنجم و ششم) براساس تکنیک ویلیام رومی |
آوا کندری، شهلا مسلمی |
پذیرفته شده |
24 |
1096-CNF |
نقش اشتیاق تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
نجمه جعفری شاه جهان آبادی، اکبر جدیدی محمدآبادی |
پذیرفته شده |
25 |
1103-CNF |
ویژگی های محیط های یادگیری در نظام آموزش الکترونیکی(اصلاحیه مقاله) |
فریبا علیپور یحیی زاده، اکبر جدیدی محمد آبادی |
پذیرفته شده |